poniedziałek, 27 lipca 2009

Żyję, żyję!

Ależ mnie dawno tu nie było... Nie ma się co dziwić, wakacje przecież są :D tylko że ja prócz trzydniowego pobytu na Słowacji w Tatralandii nigdzie jeszcze nie zdążyłam pojechać :/ Obowiązki domowe zmuszają mnie do tego aby siedzieć całymi dniami w domu... Tyle, że nie u mnie w domu a u babci gdzie internetu nie ma, także na necie jestem chwilami, ale to już całkiem inna sprawa... Mam kilka zestawów których nie zdążyłam Wam pokazać, nie wiem tylko czy zamieścić je w jednym poście, czy ich pomieszanie jest dobrym pomysłem...? hmm... 

To się okaże :) Oj to będzie długi post, będzie co oglądać :D

Mój ulubiony na to lato styl :)

Hippi:


kamizelka - od kochanej kuzynki, New Yorker
top - lumpek
spodenki - vertus - na sprzedaż
buty - bershka
opaska - zrobiłam z rzemyków
rzemyki - od kolegi z LO


Dziewczyna marynarza ;)


okulary - z wymiany
bluzeczka - sh, h&m
spódniczka - atmosphere
torebla - troll
buty - ?
zegarek - po mamie
czerwone koraliki na ręce - po mamie


Into the blue:


łańcuch - moja robota
spodenki - po cioci
bluzka - atmosphere
okulary - H&M


Szarmancko:




kapelusz - po mamie
spodnie - po mamie
top - prezent od cioci
gladiatorki - dajśman
łańcush szyjny - zrobiony przeze mnie
łańcuch naręczny - mamy


Dopiero teraz zauważyłam że nie posiadam żadnego zestawu z leginsami... hmm... nadrobiłam tą "stratę" i się rozczarowałam, nie podobają mi się na mnie... ble... ale na kimś innym je kocham :/


kurtka - allegro
tunika - sh, atmosphere
buty - dajśman


A oto dwa ostatnie już w tym poście zestwy do których zaczerpnęłam "novych nabytków" zakupionych na Słowacji:

Buciki kupiłam na Słowacji i to na przecenie, kosztowały mnie tylko 15 euro :) a łańcuchy zrobiłam z bluzki zakupionej w sh za 2 zł :)



top - sh
spódniczka - sh
gladiatorki - dajśman
marynarka - sh
łańcuchy - sama zrobiłam :)




buty - sh
top - terranova

spódniczka - sh-Słowacja, H&M 6 euro


Brak komentarzy: