poniedziałek, 7 czerwca 2010

Gratuluję!

Witam drogie Panie!

Konkurs rozstrzygnięty :) Jury tylko w jednej kwestii było zgodne, na szczęście w tej najważniejszej czyli zwycięzcy I miejsca :) Z wyborem II i III miejsca były okropne problemy podobnie jak u Ani M. i Michała P. :D

No dobrze na początek przedstawmy skład przez który niektóre z Was zostaną nagrodzone :)

Luzaczka:



 Marzycielka:


Pięknisia:


Łączy je tylko jedno! To coś na nosie :D

Różni? WSZYSTKO :D 


A teraz przejdźmy do najważniejszego :) 

Miejsce III:

"Moje wymarzone wesele "

Obrazem wesela idealnego jest dla mnie uroczystość śródziemnomorska. Przyjęcie odbywające się nad brzegiem morza , fale ukradkiem obmywające wybrzeże. Formalne stroje zaburzone przez stopy brodzące w piasku. Ukrywająca się po kątach elegancja. Drinki z palemką , a nawet dwiema. Krąg najbliższej rodziny i przyjaciół. Atmosfera wzajemnej sympatii.
Polskie realia odbiegają znacznie od moich marzeń , być może jednak los okaże się łaskawy.


Pozdrawiam.
Karolina.




Miejsce II:

Zawsze marzyłam o ślubie w grudniu. Padałby gęsty śnieg, a ja do kościoła pojechałabym bryczką zaprzężoną w konie. Miałabym długą suknię z trenem, którym pewnie zamiatałabym śnieg na chodnikach. ;) i etolę, bo zamarzłabym w tej nieszczęsnej bryczce. Chciałabym, żeby wszystko było białe- obrusy, dekoracje i kwiaty, tylko mój przyszły miałby czarny garnitur, bo jasnych nie znoszę. Hmmm... chciałabym też małe dziewczątka, jak z filmów, które sypałyby różowe( akcent kolorystyczny, a co! ) przede mną i Tatą. Mój Chłopak pewnie złapałby się za głowę słysząc te opowieści. ;D

P.S Co do moich wyborów, to znalazłam to, o czym ja marzyłam. Śledze Twojego bloga i myślę, że te rzeczy pasowałyby Ci. Wysyłam jeszcze sukienkę- opcję, gdy za dużo wydasz na wesele. ;) pozdrawiam gorąco i życzę szczęścia. :**

Aleksandra, 18 lat.







I wreszcie miejsce I zdobywa:

Vinki!

Sukienka idealnie trafiła w mój gust, sama mam ją w ulubionych zdjęciach, tak jak wcześniej wspomniałam nie miałam żadnego problemu z wyborem I miejsca :) Zwyciężczyni napisała że i fryzura i sukienka urzekają, święta prawda :) Buty natomiast podobno są z lini Paris Hilton... Ja osobiście oderwałąbym od nich kokardkę :) Jeśli chodzi o krótką notkę mam ją nie ujawniać publicznie, a szkoda bo naprawdę jest dobra ;) 





Wszystkim dziękuję bardzo za zgłoszenia, podobały mi się pomysły dziewczyn które opisywały swoje wesele i załączały swoje zdjęcia :) Dziękuję także Angelice która solidnie wykonała swoją pracę, wykonanie naprawdę było dobre, jednak sukienka nie urzekła mnie aż tak bardzo... Serdecznie Wam gratuluję, jeśli macie swoje blogi wyślijcie ich link na maila, zamieszczę je tutaj. I oczywiście czekam na Wasze adresy na które mam wysłać nagrody :)

Pozdrawiam anwari :*

Ps. Przepraszam że tak długo czekałyście na wyniki ale miałam problemy, przez pare dni nie miałam neta :/

Aha i jeszcze jedno, mam jeszcze 2 zestawy Mexx'a, osoby które brały udział w konkursie mogą je kupić za 60 zł, natomiast jeśli ktoś nie brał udziału w konkursie a chce kupić cena jest większa-120 zł. 

Ps.2 Jeśli do pięciu dni nie otrzymam danych od osób które wygrały, nagrody przechodzą na osoby następne :)

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

gratuluje! (:

Anonimowy pisze...

gratuluje zwyciezczyniom i dziekuje serdecznie za wyróżnienie :* Angelika

Kasia Drusewicz pisze...

buty 2 miejsca <3

pozdrawiam

www.wild-blackberry.blogspot.com

Anonimowy pisze...

Good fill someone in on and this mail helped me alot in my college assignement. Thank you for your information.