piątek, 3 września 2010

maxi

Troszkę zdjęć z Olimpii w maxi którą kupiłam w H&M za 15 euro i ostatnio ulubionej torebce także z owego sklepu :) 

Pogoda jak widać nie sprzyjała, ale że towarzystwo było rewelacyjne bawiłam się świetnie :) Można powiedzieć że Sommerfest był jak najbardziej udany :D 





A tutaj z pewnego wieczornego wypadu :) 



A na koniec chiałam poinformować iż mam na sprzedaż srebrną biżuterię w eleganckim pudełku :) serduszka zmieniają kolor pod wpływem światła, pewnie doskonale o tym wiecie :)

Nowa!


9 komentarzy:

Magdalena pisze...

sukiena jest śliczna, ale moja uwage bardzij przykuly rewelacyjne buty, ktore ukradkiem pokazujesz :D

Miauuu pisze...

Ojacie! Warkocz <3 oddaj mi go, proszę ;> Dodaję
Zapraszam na http://artistic-disorder.blogspot.com/

Bobs. pisze...

wooooow, ten waaarkocz! :)

Unknown pisze...

ślicznie! :)

Anonimowy pisze...

prześlicznie się prezentujesz :)

Peluniaa pisze...

ślicznie wygladasz:) sukienka swietna:) zapraszam czasem do mnie:)

Anonimowy pisze...

ughhh ale ci sie swiecą doczepiane włosy na tym zdjeciu co trzymasz warkocz.

ewibar pisze...

tak wiem wiem, ale nie ma się co dziwić, warkocz jest kupiony za 1 euro, co za tym idzie? Słaba jakość :/ kupiłam go dla zabawy i do zdjęcia :) Poza tym zjęcie jest robione nocą z lampą, to drugi powód. W dzień się tak nie świeci ;)

Kota Behemota buciki kupiłam na przecenie w Street za 99 zł.

Dziękuję wszystkim :*

Kathy pisze...

ŚWIETNA SUKIENKA, JESTEM ZACHWYCONA :)