niedziela, 29 listopada 2009

Przygotowania andrzejkowe :)

Heh, pierwszy raz na twarzy pojawiła mi się "ciapka" otóż pojechałam do cioci na noc dzień przed andrzejkami a tam niesamowicie zaczęłyśmy szaleć, a że ciocia młoda to zna się na owych sprawach :)

Maseczka jest jakaś odżywiająca i nawilżająca, czy coś takiego z avonu, lakier do paznokci - L'oreal :)

Zdjęcie zestawu w którym bawiłam się wczoraj zapożyczę z wcześniejszej sesji :)






W tym oto zestawie się bawiłam prócz tej torebki którą zastąpiłam chanelką:


A to rano, już po imprezie :D


PS. Było bardzo fajnie i bardzo oryginalnie ;)



7 komentarzy:

Mała Gosia pisze...

piękny makijaż, o stroju już nie wspomnę :)

fashion-psyche pisze...

Wow torebka śliczna i pasek rewelacyjny :D

Anonimowy pisze...

kolor lakieru jest przepiękny. a zestawienie andrzejkowe cudowne wręcz.

ojeek pisze...

pierwsze wrażenie- oczy . wspaniałe :) no i ten pasek !

Sara pisze...

Śliczny zestawik. Mam nadzieję, że imprezka się udała. ladymetka.blogspot.com

Ann. pisze...

naprawdę świetnie! a torebke również posiadam, ale kobaltową :)

deszczowyróż pisze...

Wyglądasz wyjątkowo dobrze jak na "po imprezie"