wtorek, 8 grudnia 2009

Konkurs House&Stylio rozstrzygnięty :)


Wygrałam :D Nie przypuszczałam, że to nastąpi gdyż konkurentki były naprawdę mocne a ich zestawy były genialne... Co mnie jeszcze bardziej zdziwiło? Otóż to, że akurat ta z moich stylizacji wygrała :) poza tym w pierwszej 20 na około 400 stylizacji znalazło się moich aż pięć zestawów co także mnie bardzo zaskoczyło... 

tu link pod którym znajdziecie stronę z ogłoszonymi wynikami :)

Ps. Wiem, że nie widzicie pozostałych zdjęć na moim blogu... Niechcący wszystkie usunęłam na Picasaweb nie wiedząc iż automatycznie zostaną usunięte z bloga... :/ Nie powtórzcie mojego błędu... Pomału zacznę je odnowa uzupełniać, ale póki co nie mam czasu... 

Ps. Pozostałym dziewczętom także gratuluję :) 

Pozdrawiam anwari :*

7 komentarzy:

Paulina pisze...

gratulacje !:)

tyruryru pisze...

Gratuluję ponownie ;)

M. pisze...

gratulacje :)

Pusia on the board pisze...

Pogratulować, pogratulować...

BillieJean pisze...

Gratuluję! Zasłużyłaś na to!

Nagroda odebrana? :)

ewibar pisze...

tak, tak... :) niedługo mam zamiar pochwalić się tym co kupiłam ;)

fashionelka pisze...

Nie dziwie się że wygrałas, ten set miażdzy